Reference kunder
Her kan I læse lidt om hvad vores kunder har at sige om os. Vi sætter altid stor pris på at høre hvad vores kunder syntes om os. Feedback fra kunder er vigtigt da vi altid gerne vil forbedre os. Vi mener selv at denne tilgangsvinkel er optimal for både vores nuværende kunder til som kommende kunder.
Her kan I læse hvad de siger om DanDial
“Vi har været kunde hos DanDial i mange år. Vi har haft flere generationer af telefoniløsninger, og det har altid spillet max.
Vi får glimrende service, både on-site og over telefonen – det er de samme personer, vi taler med hver gang, og det giver tryghed”
Jan Sejr, Holst Shipping
“Jeg er overrasket! Løberen er en butikskæde med 8 butikker og et hovedkontor, som søgte en moderne, professionel og billig telefonløsning. Kort og godt…det har DanDial leveret! Fra mit første møde med sælger Jesper, til projektkoordineringen med Susanne, til opsætning og ibrugtagning med tekniker Ove. Alt har fungeret, tidsplaner har holdt og småjusteringer er efterfølgende blevet ordnet lynhurtigt.”
Claus Brun Stallknecht, Direktør, Løberen
”DanDial har altid stået til rådighed i forbindelse med ændringer, programmering af nye brugere, opsætning, udfald – primært forårsaget af TDC – samt alt, hvad denne service indebærer. Det er aldrig et problem, hurtigt at blive viderestillet til en kompetent medarbejder, der kan afhjælpe diverse problemer. IP opsætningen fungerer rigtig fint og får den bedste anbefaling med herfra. Jeg synes, at vi får meget god personlig service, og at de er meget tilgængelige, når de kontaktes.”
Karen-Marie Hovmøller, Advokat, Hovmøller og Thorup Advokatfirma
”Vi faldt tilfældigt over DanDial på nettet, da vi havde for nylig var skiftet til et nyt selskab som ikke kunne leve op til det de lovede/vores forventninger. DanDial har hjulpet os til at vores mobil løsning fungere som det skal med valg af forskellige grupper og omstillingsbord.
Via DanDial har vi fået et system der virker og som vi kan finde ud af at bruge. Ved anbefaling af DanDial vil vi især fremhæve den personlige kontakt og besøg til hjælp af opstart.”
Britta Lyngsø, Bilhuset Esbjerg