Hosted telefoni

Hosted telefoni er erhvervslivets foretrukne teleløsning i dag, fordi hosted telefoni integrerer fastnet og mobil 100%. Hosted erhvervstelefoni er online baseret, og det betyder, at den eneste hardware, I skal have hos jer, er telefoner. I kan vælge mobiltelefoner, IP telefoner, softphones eller en kombination.
Om vores hosted iPCLOUD erhvervs telefoni løsning
Vores hostede løsning iPCLOUD består af en egenudviklet asterisk platform med en masse nyttige og smarte funktioner. Ikke for at prale, men vi har en suveræn oppetid og høj driftssikkerhed.
Al konfiguration sker i skyen, så ændringer og fejl rettes hurtigt, uden at der kommer en tekniker ud til jer. Vi har et meget kompetent teknikerkorps, og hvis det er nødvendigt at rykke ud til jer, gør vi straks det.
Vi er meget optaget af, at vore kunder får den helt rigtige og individuelle erhvervstelefoni løsning, som opleves effektiv og professionel af deres kunder. Mistede opkald eller lange svartider, kan som bekendt koste kunder.
Med en løsning fra DanDial Networks følger en gratis app og desktop version, som kan styre telefonien. I kan stille opkald om, melde ind og ud af køer, ændre åbningstider og se om kollegaerne er optaget på telefonen m.v. Vi kan også tilbyde integration til jeres åbningstider på Google.
Når jeres nye hosted erhvervstelefoni løsning skal implementeres, får I tilknyttet et fast team bestående af en projektkoordinator og en tekniker, der sikrer at løsningen implementeres professionelt og til jeres fulde tilfredshed.
Kontakt os for et tilbud på iPCLOUD erhvervs telefoni løsning eller for at få en gratis demo her. Du kan også fange os på Tlf. 70122212.
Features på iPCLOUD hosted erhvervs telefoni løsning

Både mobil- og fastnet hovednummer.

Velkomsthilsen på hovednummer og køer. Flere sprog muligt.

Lad kundens åbningstider styre den hosted PBX.

Omstilling med beskedmulighed. Fra IP telefon, mobiltelefon, Web app og PC omstilling.

Kømedlemmers ind- og udmelding af køer kan styres via medarbejderens profil og tidstyring.

Ringegrupper med mulighed for kø samt overløb til andre grupper ved ej svar.

Kunden kan købe nye IP telefoner eller genbruge eksisterende telefoner.

Omstilling af kald via tablet, Pc og mobil.

Vis på indgående kald hvilken kø eller nummer kaldet er kommet ind til.

Træk kald fra kollega eller kø.

Aflyt beskeder fra Web app eller lydfil der sendes til e-mail adresse.

Lydfil sendes til kundens ftp server.

Kan kobles til/fra manuelt når brugeren ikke vil forstyrres.

Brugeren kan vælge om udringningsnummeret skal skjules.

Storskærm med med overblik over køer, ventetider og kaldsstatistik.

Kunden kan selv indspille og uploade egne speaks og vælge egen musik.

Ved kald til medarbejder kan man trykke 0 for at springe til kundeservice eller lægge en besked.

Modtag og send dine faxe via mail system. Læs mere om fax til email

Indgående kald dirigeres til det rigtige speak og kø.

Mobil, IP-telefon og softphone på samme lokalnummer.

Opret egne konference- og mødesamtaler

Mulighed for opdelte faktura på samme kunde konto

Statistik på hovednummer, køer og medarbejdere.

Styr jeres åbningstider via Google My Business