FAQ – Spørgsmål til jeres faktura

Her kan du finde svar vedrørende spørgsmål til jeres faktura, betalingsmuligheder og ændringer til jeres virksomhedsoplysninger.

Spørgsmål og svar omkring fakturering

Hvordan modtager jeg fakturaen?

Fakturaen sendes via e-mail eller EAN og det er gratis. Pr. post koster det kr. 29,-


Hvor tit modtager jeg en faktura?

Hvis du er telefonikunde, får du en faktura hver måned. Typisk den 1. i måneden. Hvis du har fast abonnement på f.eks. en bredbåndsforbindelse eller en picocelle, vil du modtage kvartalsfaktura. Faktura på hardware eller arbejdstimer faktureres umiddelbart efter levering.


Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Bankoverførsel til konto 9070 – 1627390676 eller FI-indbetalingskort


Hvordan ændrer jeg faktura e-mail?

Hvis fakturaen skal sendes til en ny e-mail adresse, skal dette ske skriftligt til faktura@dandial.dk.


Hvordan ændrer vi firmanavn eller adresse?

Ændringer i firmanavn eller adresse skal meddeles skriftligt til faktura@dandial.dk. I får en skriftlig bekræftelse på, at vi foretager ændringerne.


Mener du at fakturaen er forkert?

Skynd dig at ringe til os på 70122212 eller skriv på faktura@dandial.dk og forklar, hvad du mener, der er galt.


Hvorfor stemmer forbrugsperioden på fakturaen ikke?

Det kan ske, at forbrugsperioden på en telefonifaktura f.eks. viser 28.11.2019 – 31.12.2019, selv om forbruget udelukkende er for december måned. Det skyldes som regel, at et af numrene på fakturaen er oprettet tidligere end forbrugsmåneden, men at der først kommer forbrug i december.