FAQ – Netværk & dækning

Spørgsmål og svar omkring netværk og dækning
Hos DanDial benytter vi TDCs landsdækkende net.
Her får du den bedste dækning og den højeste kvalitet på markedet, men til DanDials lave priser.
Kan jeg se dækningen i mit område?
Ja, du kan checke uden- og indendørsdækningen på en given adresse på denne hjemmeside Klik her
Hvem kan benytte 4G på DanDials løsninger?
Det kan alle, der har en mobiltelefon, som understøtter 4G.
Hvorfor er datahastigheden langsom på min mobil
Du kan være i et område med dårlig 4G eller 3G dækning eller du kan have opbrugt din datapakke.
Der bliver sendt en info e-mail til jeres administrator og SMS til brugeren, når I har brugt 75% af jeres datapakke. Lignende notifikationer bliver sendt igen, når datamængden er brugt op.
Nummeret downloader herefter data med nedsat hastighed – 64/64 kbit/s resten af måneden.
I kan kontakte os på 70122212 eller ved at skrive til os på dandial@dandial.dk, hvis I skal have forhøjet jeres datapakke.