Fjern
Support
Support
Gå til support
Mit
DanDial
Mit DanDial
Kurv
0 varer i kurv

FAQ - MitDanDial App


Kan alle få en bruger til app’en?
Først og fremmest skal du være DanDial kunde. Derefter kræver det, at du har oprettet en MitDanDial brugerprofil på www.mitdandial.dk. Her klikker du på Ny bruger, indtaster dit telefonnummer, hvorefter du bliver derefter ringet op, og får en 4 cifret kode. Koden skal benyttes første gang du logger på.

Koster det ekstra at benytte DanDials app?
Nej, det koster ikke ekstra at benytte DanDials app. Du skal dog være opmærksom på dataforbruget, som er ca. 10 mb om måneden ved normal brug.

Er der forskel på app’en Android, iOS & Windows?
Funktionalitetsmæssigt er der ingen forskel. Der er forskel i det grafiske, da vi har lænet os så meget op af standarden som mulig, for at gøre app’en nem at bruge.

Kræver det nogen former for installationer på min telefon?
Når du har downloaded app’en i Apples App store, Google Play eller Windows Marketplace, så er app’en klar til brug.

Kræver det, at jeg har 3G dækning?
Nej du behøver ikke at have 3G dækning på din telefon. Du skal dog være opmærksom på, at telefonen skal have adgang til enten EDGE , GPRS eller WI-FI for at hente data. Appens opkaldsfunktioner kan ikke bruges over EDGE, da EDGE ikke tillader samtale og dataforbrug på samme tid.

Hvor meget data kræver app’en?
App’en bruger utrolig lidt data, men alt afhænger selvfølgelig af, hvor meget man bruger den. Hvis man bruger den regelmæssigt, vil den cirka bruge 10 Mb. pr. måned.

Hvordan ringer jeg ud via app’en?
Vi benytter TDC som vores netværk, hvilket betyder, at du bruger deres mobil GSM netværk, hvad enten du ringer fra app’en eller fra telefonens egen opkaldsfunktion. 

Kan jeg bruge app’en i udlandet?
Ja, det kan du. Vi anbefaler dog, at du er på WI-FI for at undgå højt dataforbrug.

Er taksten den samme, om man bruger app’en eller ej?
Taksten er helt den samme, og har du en Fastpris pakke, vil app’en selvfølgelig stadig benytte den.

Når folk ringer til min mobil, åbner app’en så af sig selv?
Nej det gør den ikke. Du skal åbne app'en og hvis du modtager et kald skal du under samtalen trykke på ”hjemmeknappen”, og derefter gå ind i app’en. Det kan kun fungere på den måde, da man ikke må skifte den originale ”kaldsfunktion” ud.

Skal vi stadig bruge tastekoder, som vi gjorde før?
Nej, funktionerne ligger i selve app’en, så der er ikke længere behov for tastkoderne til at omstille kald eller log af og på en kø. Hvis du ikke ønsker at benytte appen, kan du stadigvæk bruge de gamle tastekoder.