Fjern
Support
Support
Gå til support
Mit
DanDial
Mit DanDial
Kurv
0 varer i kurv

Mobil omstilling


Med mobil omstilling er det nu blevet nemt at modtage opkald fra jeres kunder, uanset hvor jeres medarbejdere befinder sig.

Der kan være flere grunde til at benytte sig af mobil omstilling. I sidste ende giver det frihed til medarbejderne så vel som kunderne, at virksomheden altid er til at få fat på.

Nedenfor kan i se nogle scenarier, hvor mobil omstilling gør en stor forskel.
  1. En medarbejder er på vej til et kundemøde. En af hans andre kunder ringer til virksomheden, mens han er i toget. Før i tiden ville kunden blive bedt om pænt at vente, indtil medarbejderen var tilbage på arbejdspladsen. Det kan resultere i tab af en kunde, eller almindelig frustration over at virksomheden ”ikke havde tid” til kundens problemer. Med mobil omstilling bliver kunden blot sendt videre til medarbejdere, der efterfølgende klarer problemet over mobilen.
  2. En medarbejder har valgt at arbejde hjemmefra. I stedet for at virksomheden først skal kontakte medarbejderen, for at fortælle ham om opkald, bliver kunderne i stedet sendt videre til hans mobiltelefon.
  3. En medarbejder for et tømrerfirma er i gang med at bygge et hus for en kunde. Medarbejderen har bluetooth headset på, og er derfor klar til at modtage opkald fra virksomheden, der blot omstiller kunder direkte til ham.
Alle 3 scenarier har den fordel, at man altid kan modtage kundehenvendelser på de tidspunkter man har specificeret, da der altid er en ledig medarbejder til stede – lige meget hvor personen befinder sig.

Hosted løsning hos DanDial

Hos DanDial har vi opbygget en pakke, der udover at kunne håndtere mobil omstilling, også har følgende funktioner: I kan se resten af fordelene på denne side

Så ring til os i dag på 70 12 22 12, eller send os en e-mail på dandial@dandial.dk

Vi sidder klar til at hjælpe jer